header

سامانه مدیریت ارائه راهکارهای نوآورانه به کسب و کارها

فینوتک با توان فنی خود پنلی را طراحی و تولید نموده است که امکان ارائه آن به کسب و کارهای مختلف از جمله بانک ها ، بیمه ها، سامانه های احراز هویت، سامانه های اعتبارسنجی افراد، سامانه های استعلامی و تبدیلی، سامانه های ارائه خدمات شهری، وجود دارد، بر این اساس هر کسب و کاری که در حوزه کاری خود خدمات فوق را ارائه می نماید می تواند از پنل فینوتک به عنوان سامانه مدیریت آنها استفاده نماید این پنل قابلیت (شخصی سازی)customize شدن را برای کسب و کارهای مختلف دارد و بر اساس نیازسنجی هایی که انجام می گردد حتی قابلیت اضافه/کسر کردن ویژگی ها را نیز داراست. نمونه هایی از شرکت هایی که پنل فینوتک به آن ها ارائه شده و از آن به عنوان پنل مدیریت کسب و کار استفاده شده است:

bimeh
بیمه ها

بیمه ها برای تسهیل فرایند های صدور بیمه ها، انواع استعلام بیمه ها، ارزیابی های اولیه در مرحله احرازشرایط بیمه شونده ( بیمه های فردی، گروهی، خانواده و بیمه های خودرو) و همچنین برای جبران خسارت مشتریان خود میتوانند از این سامانه کمک گیرند.

bimeh
سامانه های احراز هویت

این سامانه قابلیت ارائه خدمات برای احراز هویت اشخاص حقیقی در هر کسب و کاری، هنگام ثبت نام، دریافت وجه اشتراک و ارائه خدمات را در قالب ارائه سرویس های هوش مصنوعی و احراز هویت های هشت گانه دارد. به عنوان مثال : سرویس های OCR کارت ملی، سرویسهای تطبیق ویدیو و عکس کارت ملی، سرویس تطبیق عکس و عکس کارت ملی و ...

bimeh
سامانه های سرویس های استعلامی و تبدیلی

سامانه هایی که سرویس های استعلامی و تبدیلی ارائه می کنند نیز از پنل مدیریت برای ارائه سرویس های خود شامل: سرویس استعلام شبا، تبدیل کارت به شبا، تبدیل حساب به شبا، استعلام کارت و ... و نیز گزارش گیری سرویس ها و ارائه و محدود کردن دسترسی مشتریان خود استفاده می نمایند .

bimeh
سامانه های سرویس های خدماتی

سامانه هایی که سرویس های خدماتی ارائه می نمایند، مانند استعلام قبوض، استعلام خلافی، استعلام کد پستی، ارسال پیامک و ... از پنل customize شده برای مدیریت و گزارش گیری و ارائه و محدود کردن دسترسی مشتریان خود استفاده می کنند.

bimeh
بانک ها

بانکهای آینده، کشاورزی، خاورمیانه، پاسارگاد و پارسیان برای استفاده از این پنل به عنوان پنل مدیریت خدمات خود به کسب و کارها استفاده می نمایند، بدین ترتیب که کاربر نهایی که اغلب شرکت ها هستند در پنل شخصی سازی شده بانک اپلیکیشن ساخته و از سرویس هایی که آن بانک ارائه می دهد استفاده می نماید مثال هایی از سرویس هایی که بانک ها ارائه می دهند : سرویس های انتقال وجه، مانده حساب ، موجودی حساب، پیگیری تراکنشهای بانکی، استعلام کد شهاب، استعلام شماره مشتری و پرداخت تسهیلات و ....

قابلیت های کلی سامانه

  • - گزارش فراخوانی سرویس های خریدار پنل که روی این پنل قابل ارائه هستند.
  • - ایجاد امنیت برای فراخوانی سرویس ها و جلوگیری از سوء استفاده از طریق محدود کردن IPمشتری
  • - مشاهده گزارش های حسابداری و مالی
  • - مشاهده گزارش های فراخوانی در پنل کاربری مشتری
  • - لاگ ورود و خروج کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • - امکان اخذ و حذف دسترسی به کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • - لاگ فعالیت کاربرانی که به این پنل دسترسی دارند
  • - ذخیره لاگ ثبت نام و تغییر گذرواژه
  • - تامین امنیت پنل با استفاده از انقضای نشست در زمان مشخص، عدم امکان موازی سازی نشست ها و استفاده از ساز و کارهای احراز هویت مناسب برای ورود به پنل
  • - امکان اعمال برخی قوانین خاص برای مشتریان خاص از روی پنل مدیریت
  • - امکان ارائه هر نوعی از محدودیت خریدار پنل از روی پنل مدیریت خریدار بر روی پنل مشتری
  • - مشاهده و دریافت گزارش از فراخوانی مشتری ها در پنل مدیریت خریدار
  • - امکان ریدایرکت کردن از پنل با هر ساز و کار احراز هویتی ای که مورد نیاز باشد به سرویس های پروایدر
  • - امکان ذخیره لاگ عملکرد کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • - امکان ارائه کاتالوگ و راهنمای پیاده سازی سرویس های خریدار روی سامانه
  • - اعطای دسترسی سرویس‌ها به اپلیکیشن مشتری طبق قرارداد
  • - امکان ارسال نوتیفیکیشن و اطلاعیه های مورد نیاز خریدار به مشتری پنل
  • - امکان ارائه و حذف سرویس ها به اپلیکیشن های مختلف از پنل مدیریت

همان طور که پیش تر ذکر شد، امکان شخصی سازی پنل برای کسب و کارهای مختلف با نیازهای مختلف وجود دارد ، یکی از دغدغه های شرکت ها تعیین سطوح دسترسی مختلف برای نقش های مختلف در شرکت هاست که به این منظور ، فینوتک امکان تعریف سطوح مشخص را فراهم آورده است .نقش مدیر سرویس، در وهله اول، ایجادکننده کلاینت، نقش مدیر توسعه دهنده را نیز به صورت پیش فرض دارد. دلیل طبقه بندی کردن سطوح دسترسی، تفاوت مابین اطلاعات نمایشی برای افراد مختلف است. در کنسول قابل مشاهده برای مدیر فنی و مدیرعامل شرکت نیز اطلاعاتی نظیر token های تولید شده، نمایش داده می شود که از اطلاعات محرمانه هستند.

برای استفاده از این سامانه ابتدا مشتری کسب و کار شما باید در کنسول پنلی که برای شما شخصی سازی شده است، ثبت نام کند. شرکت شما با دسترسی پنل مدیریتی اپلیکیشن مذکور را تایید می نماید و دسترسی سرویس های کسب و کار خودتان را به مشتری شما ارائه می کند. از این پس کلیه فراخوانی های این متشری مشخص روی سرویس های کسب و کار شما، قابل رهگیری و گزارش گیری هستند ، همین طور امکان محدود سازی این مشتری به دلیل بدهی یا منع قانونی هر لحظه برای شما امکان پذیر است.

امکان ساخت چندین اپلیکیشن مختلف بر روی هر پنل وجود دارد که این امکان را به مشتریان شما می دهد که برای شرکت های زیر مجموعه خود سرویس های متفاوت، گزارش گیری های جداگانه و سهولت در امور مالی و حسابداری را به همراه خواهد داشت .